aku nak jadi seorang muslimah yg sejati

AKU NAK JADI SEORANG MUSLIMAH YANG SEJATI...
cantik kan pic ney.. cute jer,, sopan je bile tengok.. hm,, bile aq na jadi camney??? tutup aurat sepanjang masa... manis je,, sesuai dibuat bini.. ceeewwwaaahhhh... hehehe... hm,, aq na sangat berubah... nak sangat jadi seorang muslimah yang sejati.. aq harap sebelum aq mati,, aq dapat berubah... rase cam dah xsanggup na tanggung semua dosa yang aq dah buat.. lagi2 pasal aurat... aq ney memang lah jenis yang bertudung tapi... xcukup sempurna.. maksud aq, aq memang pakai tudung, tapi pakai baju lengan pendek. atau pun dok lua rumah tak pakai tudung. pakai pun just kua p jalan2.. betul cakap rauf, bek aq xpayah pakai tudung, serupe jer... lau orang lalu depan rumah, tetap nampak aq nye aurat.. hmmm,, kate2 rauf betul2 dah buat aq berfikir, dan terbuka hati... hmm., aq nak sangat jadi camney=>
cute bukan?? sopan jer.. sweet sangat2.. sejuk jer mate yang memandang... takde lah orang laki yang jenis giler nafsu na kacau kan?? ha.. aq nak jadi camney la.. pakai tudung bia laboh2 yang boleh tengok aurat aq just family dan suami serta anak2 aq kelak...hmm,, bile aq dah kawin pulak aq nak jadi camney.. =>
comel kan?? ha, ade lagi satu..
comel kan?? YA ALLAH... kau buka kan lah pintu taubat untuk ku YA ALLAH... aku mohon kau tunaikan lah segala keinginan aku ini... aku ingin jadi seorang muslimah yang sejati sebelum aku mati YA ALLAH.. sungguh, aku berhajat untuk melakukan segala perubahan ini YA ALLAH. tunaikan lah YA ALLAH.... dan aku nak sangat satu hari nanti, aku dan kawan2 yang perempuan akan jadi camney =>
cantik kan?? ha aq yang hok pakai baju pink uh, yang pakai spek mate.. huhuhu (na yang comel je) ape2 pon ney lah impian aq satu hari nanti........ 25 januari 2012 ~AMALINA MAZLAN~

No comments: